کتونی جردن یکی از پرطرفدارهای نایک است و مناسب برای آقایان و بانوان میباشد .این کتونی تا مدتها میتواند شما را از خرید کتونی جردن جدید بی نیاز کند .همانطور که میدانید پاها بسیار بسیار مهم و حساس هستند و همیشه باید از آن به بهترین نحو مواظبت کرد. در ادامه مشخصات این محصول را مشاهده کنید .

از زمان تولید ایر جردن 1 تا مدل شماره 34، برند (Air Jordan) میراثی بسیار قوی‌ با الهام از شخصیت مایکل جردن ساخته است. با استقبال بی‌نظیر طرفداران کتونی های ورزشی از محصولات این خط تولید کمپانی نایک، طولی نکشید که کفش‌ های ایر جردن به یک برند محبوب تبدیل شد.

میزان محبوبیت کتونی ایر جردن

حالا که درباره کتانی های ایرجردن معروف برای شما صحبت کردیم , وقتش است که به شما نشان دهیم چقدر این کتانی هاهم در بین سلبریتی ها(خواننده ها,بازیگران,ورزشکاران و …)محبوب است.

نگاهی به بهترین و محبوب ترین کتونی های نایک ایر جردن

بدون تردید ایر جردن یکی از محبوب ترین و نمادین ترین برند های کتانی در دنیاست. که به وسیله کمپانی نایک و مایکل جردن خلق شد. این لیبل برای دهه ها ، طرفدارانش را با سبک ها و رنگ های فراموش نشدنی آن وفق داده است. در این مطلب پارچی محبوب ترین و بهترین کتانی های ایر جردن را که تا به حال ساخته شده اند را معرفی می کنیم.

ایر جردن 4 امینم — کارهارت
این همکاری سه جانبه باورنکردنی بین برند کفش ورزشی ، رپر معروف امینم و برند کارهارت انجام شد. تنها ده جفت از این نسخه در سال 2015 به عنوان خیریه برای عموم مردم حراج شدند. این کتانی ها بسیار نادر و گران قیمت اند.

ایرجردن امینم

ایر جردن 1 Shattered Backboard
یک شیوه نسبتا جدید در زمینه کتانی های کلاسیک که در سال 2015 عرضه شد. ایر جردن 1 Shattered Backboard به یاد زمانی که مایکل جکسون با یک دانک تخته سبد بسکتبال را شکست الهام گرفته و طراحی شده ، و سبک طراحی آن نارنجی ، سیاه و سفید برجسته است.

ایر جردن 1 Shattered Backboard

ایر جردن 1 Black Toe
هیچ چیز نمی تواند بر اصل غلبه داشته باشد و ایرجردن 1 دقیقاً همین را بیان می کند. در ابتدا در سال 1985 عرضه شد و این اولین کفش با امضا مایکل جردن بود. این ترکیب رنگی از این کتانی اولین بار در همین ایرجردن 1 به کار رفت و همچنان در بین طرفداران ایر جردن محبوبیت فراوانی دارد.

ایر جردن 1 Black Toe

ایر جردن 1 رویال
ترکیب رنگی در کتانی های رویال ایر جردن ، یکی از ترکیب های رنگی کلاسیک این برند است. این نمونه نخستین بار در سال 1985 عرضه شد و در سالهای 2001 ، 2013 ، 2015 و 2017 مجددا عرضه شد. این کتانی ها امروزه یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات نایک ایر جردن برای کلکسیونر های ایر جردن است.