چرم خوب

پوست چیست؟

چرم یک ماده طبیعی و نرم است که از پوست خام حیوانات گرفته می شود و در طی فرآیند دباغی از یک ماده فاسد شدنی به ماده ای باقی مانده تبدیل می شود.


آیا کمربند جادو را تقویت می کند یا از بین می برد؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است، زیرا با زنان و مردان یا با همه مواد، برخی خوب و برخی بد هستند، کمربند نیز از این قاعده مستثنی نیست. ابزار و وسایلی که به درستی انتخاب شده اند شما را زیباتر نشان می دهند و برعکس آن نیز می تواند صادق باشد. کمربند یکی از مهمترین لوازم جانبی شماست. این ابزار مخصوصا برای آقایان اگر درست انجام شود زیبایی شما را افزایش می دهد.


تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی!

مردم همیشه می پرسند تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی چیست و چگونه می توان تفاوت را تشخیص داد؟ اکثر فروشندگان سوالاتی مانند "تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی چیست؟"، "چرم شما واقعی است یا مصنوعی؟" میپرسند. و پاسخ به این سوال همیشگی:


1- احساس (احساس طبیعی پوست)

هنگامی که چرم مصنوعی را لمس می کنید، احساس خشکی و سردی می کنید، برخلاف چرم طبیعی که در لمس نرم و گرم است. از طرف دیگر، اگر پوست طبیعی ناخن های خود را خراش دهید، به سرعت حرکت می کند. کوچک، اما چرم مصنوعی اینطور نیست.2- رایحه (رایحه طبیعی پوست)

چرم مصنوعی اغلب بوی مواد شیمیایی و الیاف مصنوعی می دهد. و برخی از تولیدکنندگان با تولید چرم مصنوعی با بوی چرم واقعی چاره ای برای از بین بردن این بو می اندیشند اما این بو ماندگاری زیادی ندارد و به زودی از بین می رود. چرم طیبی بوی منحصر به فرد و مطبوعی دارد که بسته به نوع محصول متفاوت است.


بوی پوست طبیعی

3- حرارت دادن (در برابر پوست طبیعی)

هنگامی که چرم طبیعی گرم می شود، با سرد شدن به شکل اولیه خود باز می گردد، اما چرم مصنوعی با گرمای نور یا کبریت به سرعت جمع شده و خشک می شود.


4- تست رطوبت (رطوبت طبیعی پوست)

یکی از این روش ها تست رطوبت است بنابراین اگر چرم طبیعی باشد و مقداری آب روی آن بریزید زود خسته می شود اما چرم مصنوعی در برابر قطرات آب مقاوم است.


توجه: این آزمایش را فقط با یک قطره آب انجام دهید زیرا پوست در اثر رطوبت زیاد آسیب می بیند. مقاله ما در مورد مراقبت از پوست طبیعی را ببینید.


5- خم شدن (انعطاف پذیری طبیعی پوست)

یکی از ساده ترین و رایج ترین راه های تشخیص چرم اصل، تست انعطاف پذیری است، بنابراین چرم طبیعی پس از رها شدن به راحتی خم می شود و به شکل اولیه خود باز می گردد و چین و چروک ها از بین می روند.با این حال، چرم مصنوعی به سختی تا می شود و پس از آزاد شدن همچنان دارای چین و چروک است.


6- وزن (وزن طبیعی پوست)

چرم طبیعی سنگین و چرم مصنوعی سبک است. چرم ساخته شده از پوست بز سبک تر از چرم گاو است، اما چرم مصنوعی از هر دو سبک تر است. حتی در چرم طبیعی، وزن "چرم تمام دانه" بیشتر از چرم اصلاح شده است، زیرا چرم اصلاح شده برای صاف کردن آن با سندبلاست، ضخامت چرم و وزن آن را کاهش می دهد.


تسمه چگونه کار می کند؟

اگر بخواهیم عملکرد کمربند را به طور کامل برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که کمربند وسیله ای است که تمام کمر شما را دور می زند تا شلوار در جای خود بماند. این کمربند یا کمربند دور کمر شما با کمربند بسته می شود و در نهایت شلوار شما را ثابت می کند. سگک کمربند زیبایی منحصر به فردی را در استایل شما ایجاد می کند.



بند کمر شلوار چطور؟

یکی از بزرگترین مشکلات نحوه بستن کمربند چرمی برای مردان روی شلوار است. اگر خیلی سفت یا گشاد باشد، می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود.بهتر است در خرید کمربند جنس و مدل شلوار را در نظر بگیرید. بیشتر اوقات، کمربند با کیف و کفش که دو عنصر چرمی دیگر در سبک هستند و مثلث جذابی را ایجاد می‌کنند، همخوانی دارد. اما از آنجایی که جای آن در شلوار است، باید تناسب شلوار را نیز بررسی کنید. به طور کلی کمربند باید طوری روی شلوار قرار گیرد که به کمر شلوار ضربه نزند و آسیبی به آن وارد نشود. یک قانون کلی در مورد سایز کمربند و سایز کمر وجود دارد که می گوید اگر سایز شلوار شما 34 است، بهتر است از کمربند 36 یا 38 استفاده کنید.


نکات مهم برای انتخاب و خرید کیف زنانه

نکات کلی برای خرید کیف:

کیف های چند منظوره برای افراد پرمشغله ای که در طول روز زمانی برای تعویض کیف ندارند، انتخابی عالی است. اگر زن هستید لوازم جانبی زیادی با خود حمل می کنید، اما من نمی خواهم کیف شما خیلی به هم ریخته باشد و کسی بتواند داخل آن را ببیند، کوله پشتی بهترین انتخاب برای شماست.اگر می خواهید دستانتان آزاد باشد و نمی خواهید کیفتان بیشتر از دست و پایتان را بگیرد، کیف بندکشی بهترین انتخاب برای شماست.

کفش بچگانه + علت استفاده واکس



چرا باید محصولات چرمی را واکس چرم بزنیم؟


همه این محصولات را به دلیل دوام و کیفیت آنها می شناسند. محصولات چرمی به دلیل استفاده از آن گرد و غبار را جذب کرده و رنگ پوست را کدر می کند. به این ترتیب یک عکس خالی به شما نشان می دهند. اما در این صورت استفاده از واکس پوست بهترین راه حل این مشکل است. به طور کلی استفاده منظم و منظم از موم پوست باعث افزایش طول عمر پوست می شود. علاوه بر این، در استایل شما جذاب است. اما برای موم باید دو نکته زیر را در نظر بگیرید:


واکس پوست مناسب را برای محصولات پوست خود انتخاب کنید.

نکات زیرسازی مومی را در نظر بگیرید.


ترکیبات موم پوست چیست؟

موم اغلب از روغن قدیمی ساخته می شود. استفاده از این واکس ها باعث ایجاد بوی نامطبوع روغنی از محصولات پوست شما می شود. اما اکنون در موم های جدید از مواد طبیعی استفاده می شود که عمر پوست را افزایش می دهد.


برای پولیش یا محصولات چرمی به چه وسایلی نیاز داریم؟


البته برای انجام واکس اولیه پوست باید تجهیزات خاصی داشته باشید.در اینجا به معرفی این ابزارهای ضروری می پردازیم.


برس مخصوص اپیلاسیون پوست

این برس برای پخش موم پوست روی محصولات پوستی طراحی شده است. قبل از شروع کار مطمئن شوید که برس کاملا تمیز است. برای این کار بهتر است از برس پلاستیکی استفاده نکنید. زیرا علاوه بر پخش نشدن واکس پوست در محصول، در مواردی باعث آسیب به پوست نیز می شود.



کفش بچه گانه چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که می دانید بچه ها نسبت به بزرگترها تحرک بیشتری دارند، بنابراین کفش های بچه گانه ای که روی پای آنها قرار می گیرد باید کیفیت خوبی داشته باشد تا در درازمدت آسیبی به آنها وارد نشود. کفش هایی که برای شما خیلی بزرگ هستند نخرید. پای کودکان زیرا در درازمدت کودک شما را در زمینه راه رفتن دچار مشکل می کند.پای کودکان به سرعت رشد می کند و والدین باید همیشه به فکر تهیه کفش برای کودکان هر یکی دو ماه یکبار باشند.


طراحی کفش بچه گانه صندل بچه گانه اسپرت مدل مد

کفش مناسب برای کودکان باید از تعریق پاها جلوگیری کرده و رطوبت را جذب کند. علاوه بر این، کفش کودک باید سبک، راحت و نرم باشد، کودک باید بتواند انگشتان پا را به راحتی در کفش حرکت دهد.لازم به ذکر است که کفش هایی که کودکان نمی توانند انگشتان خود را در آن حرکت دهند یا به عبارتی کفش های کلاه دار بچه گانه را نمی توان برای مدت طولانی استفاده کرد اما به انگشتان پا نیز آسیب می رساند، زیرا به همین دلیل توصیه می کنیم وجود نداشته باشد. کلاهک کفش را روی پای کودکان قرار ندهید.


نکات مفید برای کفش بچه گانه:

کودکان زیر 3 سال باید هر 3 ماه یکبار کفش تهیه کنند زیرا در این دوره پای کودک سریعتر رشد می کند. بعد از 3 سال می توانید این مدت را تمدید کنید. بستگی به رشد کودک دارد.


همچنین خریدن تعداد زیادی کفش در یک زمان منطقی تلقی نمی شود زیرا رشد پای نوزاد بسیار نامنظم است و پس از چند ماه ممکن است کفش جدیدی که خریداری کرده اید به کودک تان داده نشود.


ویژگی های کفش بچه گانه

نکات مهم برای خرید کفش برای کودکان:

بهترین کفش برای کودکان کفشی است که علاوه بر مدل، قیمت، طرح و رنگ مناسب، کیفیت مناسبی داشته باشد، پای بچه ها را به خوبی بپوشاند، نرم و انعطاف پذیر باشد، بستر محکمی داشته باشد و فشاری وارد نشود. تمام قسمت های پای کودک به خصوص وارد پا نمی شود و رویه کفش باید نرم و صاف باشد تا کودک به راحتی حرکت کند و خون به خوبی در پاها گردش کند.کفش های باز به خوبی از پای کودکان محافظت نمی کنند و راه رفتن کودکان با آن آسان نیست. در عین حال هر چه کفش تنگتر باشد و پای کودک را بیشتر بپوشاند بهتر است.


هنگام خرید کفش برای کودک، از او بپرسید که آیا پایش در کفش راحت است؟ هرگز کفش های تنگ را به این امید انتخاب نکنید که مناسب هستند، انتخاب کفش برای کودکان در سال اول زندگی و رشد کودک بسیار مهم است.


ویژگی های کفش بچه گانه

روش صحیح خرید کفش

اگر کفش هایی از چرم، پلاستیک یا لاک می خرید، دقت کنید که قسمت داخلی کفش با پارچه نخی یا نخی پوشانده شود، زیرا این لایه پنبه ای یا پنبه ای، رطوبت پای کودکان را جذب کرده و آنها را خشک نگه می دارد. رشد باکتری ها و قارچ ها را به حداقل می رساند.


وقتی طول پای کودک اندازه گیری می شود کودک باید بایستد هنگام خرید کفش بچه گانه آن را تا کنید اگر کفش به راحتی خم می شود به این معنی است که کفش انعطاف پذیر است و ماهیچه های پای کودک شما را به خوبی رشد می دهد همین.بهتر است کفش بچه گانه ای بخرید که وقتی آن را روی پای کودک می گذارید بین بزرگترین پنجه و جلوی کفش بین 5 تا 6 میلی متر فاصله باشد.


آنچه باید در مورد کفش بچه گانه بدانید:

به گفته کارشناسان، پوشیدن کفش های نامناسب از سنین پایین می تواند سلامت پا را به خطر بیندازد. کفش های بچه گانه مرغوب باید پای کودک را به خوبی بپوشاند، نرم و منعطف باشد، بستر محکمی داشته باشد و به هیچ بخشی از پاهای کودک به خصوص انگشتان پا فشار نیاورد.


اما کفش های ساخته شده از لاک یا مواد خیلی خشک انتخاب مناسبی برای کودکان محسوب نمی شوند، دانستن ویژگی ها و شرایط کفش بچه گانه بسیار مهم است و نه حتما باید چنین اطلاعاتی داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.


کفش های بچه گانه علاوه بر زیبایی باید استانداردهای کافی را داشته باشند تا آسیب جدی به پای بچه ها وارد نشود و بچه ها برای مدت طولانی در کفش راحت باشند.

کیف چرم یا یا مصنوعی

چرم طبیعی بهتر است یا چرم مصنوعی؟

این سوال که دقیقاً چه چیزی پوست گاو را از چرم مصنوعی متمایز می کند، ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شده باشد. به همین دلیل در این مقاله در مورد تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی صحبت خواهیم کرد. محصولات پوست را با آگاهی بیشتر بخرید.



قیمت

به طور کلی کیف چرم طبیعی به دلیل نگهداری سخت و زمان بر، قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. به همین دلیل است که چرم طبیعی در انتخاب چرم طبیعی به عنوان محصول مورد توجه علاقه مندان محصولات چرمی قرار می گیرد. احساس منحصر به فرد بودن و تفاوت محصول به شما منتقل می شود، در صورتی که هنگام خرید محصولی از چرم مصنوعی با وجود قیمت مناسب تر، ممکن است توجهی را که باید به خود جلب نکند.

تغییر در رنگ و شکل

امروزه بسیاری از افراد پول و زمان زیادی را صرف خرید لباس و محصولاتی مانند کفش چرم و کیف چرم می کنند. به همین دلیل در این مورد داشتن رنگ های مختلف یا محصولات مشابه مهم تلقی می شود. خوشبختانه چرم مصنوعی این کالا می تواند انتخاب بسیاری از دوستان چرم باشد.زیرا به دلیل باز بودن تولید کننده، شاهد انواع رنگ ها و سبک های مختلف هستیم.چیزی که در چرم طبیعی به دلیل تنوع رنگ ها و سبک ها به ندرت یافت می شود.



کیفیت محصول بلند مدت

یکی از تفاوت های طولانی مدت کیفیت برتر پوست است. در بیشتر موارد، کیف یا کفش های چرمی ساخته شده از چرم طبیعی به ندرت ترک می خورند یا پوسته می شوند. این به دلیل استحکام و شکل آن است. چرم طبیعی چرم طبیعی است که به سختی جدا می شود. اما چرم مصنوعی پس از مدتی بافت نرم و یکدست خود را از دست می دهد و به تدریج شکل کامل خود را از دست می دهد.




انفجار و آسیب های زیست محیطی

از آنجایی که چرم طبیعی از دل محیط تولید می شود پس از حدود پنجاه سال کاملاً تجزیه می شود و به چرخه طبیعت باز می گردد. قابل انجام است، شانسی برای چرم مصنوعی وجود ندارد و پس از سالها، چرم مصنوعی از بین می رود. ممکن است پوست رخ ندهد



گردش هوا

پوست طبیعی به دلیل وجود منافذ زیاد روی پوست به راحتی می تواند فرآیند ارسال پوست را انجام دهد.شاید این مشکل در کیف های چرمی دیده نشود اما در استفاده از لباس های چرمی به وضوح قابل مشاهده است. به همین دلیل گرمای بدن از طریق این مواد به بیرون منتقل می شود و افراد احساس راحتی بیشتری می کنند. چرم مصنوعی در ساختار مصنوعی و یکنواخت خود قابلیت تهویه و گردش هوا در دو طرف پوست را ندارد به همین دلیل هنگام پوشیدن لباس چرم مصنوعی احساس گرما و ناراحتی برای کاربر ایجاد می کند و البته باعث تعریق بیشتر می شود. . به پایان خواهد رسید.



صبر و بردباری

همانطور که قبلا ذکر شد چرم طبیعی به دلیل بافتی که دارد ماندگاری بیشتری دارد و در صورت مراقبت تا 15 سال عمر می کند اما این امر در مورد چرم مصنوعی صدق نمی کند زیرا همانطور که قبلا ذکر شد چرم مصنوعی ساخته می شود. از نوعی پلاستیک بوده و در صورت مراقبت مناسب تا 5 تا 6 سال عمر می کند.



نحوه نگهداری

به دلیل ساختار پلاستیکی، بسیاری از مدل های چرم مصنوعی را می توان به راحتی شستشو داد، بنابراین می توانید ماه ها یا سال ها محصول خود را نادیده بگیرید، اما پس از چند ماه می توانید کثیفی را از روی محصول پاک کنید.اما در مورد محصولات چرمی از جمله کیف حمام، ممکن است دچار مشکل شوید، زیرا به دلیل طبیعی بودن چرم و احتمال رطوبت زیاد، شستشوی کامل آن غیرممکن است و باید از موم و کرم مراقبتی که به طور اختصاصی تولید می شود استفاده کنید. برای پوست طبیعی، فرآیند نگهداری پوست را انجام دهید.


نتیجه

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رفع بسیاری از محدودیت ها در تولید، انواع چرم مصنوعی تولید و به فروش می رسد که به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر و تنوع بیشتر به روش های مختلف، انتخاب بسیاری از علاقه مندان به این صنعت می باشد. رنگ نسبت به چرم طبیعی، اما از طرفی دوام و کیفیت چرم طبیعی باعث شده است که چرم طبیعی همچنان طرفداران خود را حفظ کند.

همانطور که گفته شد، تنوع صنعت چرم بیش از پیش افزایش یافته است و این موضوع ممکن است سوالات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، بنابراین سعی کرده ایم در این مقاله به برخی از سوالات شما پاسخ دهیم.

کیف مردانه +کیف زنانه

راهنمای خرید کیف

کیف های زنانه یکی از اجناسی است که خانم ها در انتخاب و خرید آن وسواس زیادی دارند، انواع مختلفی دارند، قیمت های متفاوت و رنگ ها و مدل های جذابی دارند که همگی می توانند جذاب باشند اما پیدا کردنشان سخت است.انتخاب کنید. برای موفقیت در خرید یک کیف خوب توجه به نکاتی ضروری است. این نقاط پارامترهایی خواهند بود تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید.


کیسه های انعطاف پذیر معمولاً انعطاف پذیر هستند یا خیر. کیف کامل چرمی این کیف کامل چرمی به شکلی که می‌خواهید به دوش شما می‌آید و به شکلی که می‌خواهید به نظر می‌رسد. این کیف ها معمولا دارای ابعاد بزرگ و اقلام زیادی داخل آن ها هستند. البته کیف خیلی غیر رسمی است و برای یک جلسه رسمی مناسب نیست. معمولاً در این کیف ها چندین جیب و تقسیم کننده وجود دارد که فضای کیف را جدا کرده و به شما در نگهداری وسایلتان کمک می کند. راحت تر پیدا کردن



قوانین و مراحل خرید کیف

دو تا کیف برای انتخاب این مدل، با دو فلش مشخص کردید! یک کیف بزرگ که آستین های بلند آن به شما امکان می دهد آن را روی دوش خود حمل کنید و یک کیف کوچک کتابی که می تواند نقش یک کیف پول را برای شما ایفا کند و همچنین یک کیف کوچک که می توانید برای مهمانی های رسمی از آن استفاده کنید.کیف های کوچک اغلب دارای یک زنجیر بلند هستند که انتخاب شما را رسمی تر می کند.


کیف رسمی طراحی این کیف به گونه ای است که با بازکردن زیپ به اندازه یک مستطیل کامل می رسد. تا بتوانید به راحتی به تمامی وسایل داخل کیف خود دسترسی داشته باشید.این مدل با توجه به آستین های کوتاه یک کیف کاملا رسمی است.این مدل کیف با رسمی بودن خود از چرم طبیعی استفاده می کند که نیازی به پرداخت قیمت بالاتر نیست. .


نکاتی برای انتخاب کیف دستی زنانه

هنگام خرید کیف می توانید از نکات زیر نیز استفاده کنید: اگر کیفی می خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می خواهید با تمام لباس هایتان - صرف نظر از رنگ آن - هماهنگ باشد، بهتر است رنگ خنثی را انتخاب کنید. پوشیدن لباس‌های رنگارنگ یا طرح‌دار اگر رنگ‌های مختلف می‌پوشید، باید کیفی با رنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه را به لباس‌تان جلب کنید. دارای تکه های رنگییک کیف آبی، زرد یا قرمز بخرید که با اکثر لباس های شما هماهنگ باشد.



چگونه کیف مردانه مناسب بخریم؟

در دنیای مد و فشن فوروارد، دیگر مرزهای جنسیتی را که قبلاً برای اکسسوری ها وجود داشت، مشاهده نمی کنیم و بسیاری از لباس ها، به جز لباس هایی که مخصوص خانم ها یا آقایان هستند، در کنار این دو گروه استفاده می شوند.


بنابراین همانطور که خرید یک کیف زنانه شیک می تواند کار سختی باشد، انتخاب یک کیف شیک و مناسب برای آقایان نیز کار ساده ای نیست. دلیلش این است که وقتی تعداد گزینه ها زیاد می شود، انتخاب از بین آنها برایش سخت می شود.



نکات مهم برای خرید کیف مردانه

اگرچه انتخاب کیف در بین انواع مختلف موجود در بازار کار دشواری است. اما نکاتی وجود دارد که با دانستن آنها به خرید کیف مناسب کمک می کند. در ادامه ایده های مهم و کاربردی آورده شده است که می توانید به عنوان راهنمای خرید کیف مردانه در انتخاب کیف مورد نظر خود استفاده کنید.


به سبک، رنگ ها و الگوهای مورد علاقه خود بچسبید

 اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که کیف مردانه ای که می خرید مناسب سلیقه و استایل شما باشد.اگر استایل شما اسپرت است، کیف اسپرت می خواهید و اگر استایل شما رسمی است، کیف رسمی تری می خواهید. سعی کنید هنگام خرید کیف مردانه آن را با لباسی که می خواهید در ذهن خود بپوشید هماهنگ کنید و بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.


توجه داشته باشید که رنگ های خنثی مانند مشکی، سرمه ای، زغالی، زیتونی و قهوه ای و نخی، پشمی و چرمعلاوه بر این، کیف های ورزشی قوی تر و بادوام تر هستند.


همچنین اگر فردی هستید که زیاد با دست کار می کنید (با تلفن صحبت می کنید، نوشتن، استفاده از لپ تاپ یا نوشیدن چای و قهوه)، بهتر است کیف های مردانه مانند سامسونت و اوید را با دست خریداری کنید. خرید کیف با بند بلند یا کیف می تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا کمتر بین دست و پای شما وجود دارد که شما را دچار مشکل کند!


سراغ کیف هایی که برای خانم ها مناسب است نروید

درست است که امروزه برای اکسسوری هایی مانند کیف تفکیک جنسیتی وجود ندارد، اما همچنان تفاوت های کوچکی بین کیف های زنانه و مردانه وجود دارد که برای خرید کیف مناسب برای هر گروه باید به آن توجه کرد.


به عنوان مثال، کیف فولیو یا توت کیفی است که اغلب توسط خانم های دنیای مد استفاده می شود. اما برندهای پوشاک با تغییر این مدل کیف، استفاده از آنها را آسان و راحت کرده اند.


به عنوان مثال کیف فولی که داخل آن پوشه است یا کیف توت که معمولا سایز کوچکی دارد در سایزهای بزرگتر و بزرگتر برای استفاده آقایان نیز تولید شده است (مثلا کیف فولی در سایز A4 امکان پذیر است. انتخاب مناسب برای آقایان).هیچ یک

کیف چرمی

در مورد کیف چرمی

اگر به محصولات چرمی علاقه دارید، ممکن است تجربه خرید کیف چرمی را داشته باشید. اما چه توجیهی برای خرید کیف چرمی چند صد تومانی دارید و چه ویژگی هایی را برای خرید کیف چرمی مد نظر دارید؟ امروز در «درجا» دلایل خرید و نخریدن کیف چرمی را به شما می گوییم و برای خرید این محصول پرطرفدار به شما مشاوره می دهیم.

کیف های چرمی را مردان و زنان نمی شناسند. من و تو وقتی کیف چرمی می گیریم احساس زیبایی می کنیم. دلیلی ندارد، زیرا در تبلیغات مد همیشه کیف های چرمی را نمادی از مد و خوش تیپ می بینیم. از این دلیل اصلی که بگذریم، بقیه دلایل محبوبیت کیف های چرمی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:


از نظر مدل، رنگ و سایز تنوع بی نظیری دارند و به خوبی با هر لباس و مدلی تناسب دارند.

چرم طبیعی بسیار بادوام است و اگر به درستی از آن مراقبت شود تا سال ها تازه می ماند.

محصولات چرمی از مد نمی افتند و سبک خاص خود را حفظ می کنند.

 اگر دلایل دیگری برای خرید کیف چرمی دارید حتما با ما در میان بگذارید.البته اگر طرفدار حقوق حیوانات هستید، نه این دلایل و نه هیچ دلیل دیگری توجیه معتبری برای شما نخواهد بود!



یک نوع پوست

اگر کیف چرمی باکیفیت می‌خواهید، به دنبال کیفی با چرم کامل باشید. چرم تمام دانه بهترین نوع چرم است و بهترین استحکام و دوام را دارد. در فرآوری این نوع چرم از سنباده و پرداخت استفاده نمی شود، بنابراین می توانید بافت طبیعی چرم را به طور کامل تجربه کنید. جالب است بدانید که چرم تمام دانه به دلیل استفاده از آن ظاهر قابل قبول تری پیدا می کند.


 


اما اگر کیف چرمی مخلوط پیدا کردید، روی دوام آن حساب نکنید. چرم کامپوزیت از ترکیب قطعات چرم با مصنوعاتی مانند پلی اورتان و وینیل به دست می آید. این نوع چرم دوام زیادی ندارد و بوی چرم واقعی نمی دهد. اما به دلیل قیمت ارزانتر فروش خوبی دارد.


 


کشور مبدا

ایتالیا یکی از معروف ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی مد روز است. محصولات چرمی ایتالیایی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردارند، بلکه از خلاقیت و ظرافت مثال زدنی در طراحی و دوخت برخوردارند. تولیدکنندگان چرم ایرانی اگرچه هنوز به اندازه برندهای ایتالیایی در دنیا معروف نیستند، اما سعی دارند خودی نشان دهند و فراموش نکنیم، به خصوص در سال های اخیر محصولات باکیفیتی تولید کرده اند که به نفع مصرف کنندگان باشد.از برندهای معروف داخلی می توان به چرم مشهد، چرم درسا، چرم مارال، چرم نوین و چرم پاندورا اشاره کرد.


 


کیف های بولینگ کیف های طراحی شده برای خانم ها کیف های بولینگ هستند، شاید تعجب کنید که چرا این نام را برای این مدل کیف انتخاب کرده اند؟ باید بگوییم که این کیف ها شبیه کیف های توپ بولینگ هستند. این نوع کیف ها دارای دسته های خمیده و بند بلندی هستند که می توان از آنها به عنوان کیف یا کیف شانه استفاده کرد.


 


به همین دلیل می توان از این کیف ها در محیط های اداری استفاده کرد. می توان گفت این نوع کیف ها همیشه مورد استفاده هستند و به این زودی ها از مد نمی افتند و برای استفاده روزمره مناسب هستند زیرا شما را زیاد خسته نمی کنند.


 


کیسه های توت، این نوع کیف ها مستطیل شکل هستند و در مدل های مختلف ساده، بند دار یا بدون بند، کوچک یا بزرگ ساخته می شوند. این نوع کیف را می توان روی مچ یا آرنج قرار داد، این مدل کیف مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان است زیرا برای حمل کتاب و جزوه مناسب است.


 


کیف های مجلسی معمولا مستطیل شکل هستند نه خیلی بزرگ.آنها یا ساده هستند یا روی کمر و مناسب برای عروسی، تولد، مهمانی دوستان یا مهمانی های رسمی، انتخاب خانم های شیک پوش.


 



ویژگی اصلی کیف چرمی


این یک چیز گرانبها و گران است.

مقاوم در برابر آسیب های احتمالی مانند آتش، نور خورشید و غیره.

جنس این کیف از الیاف کاملا طبیعی است.

 قدرت بسیار بالایی دارد.

این کیف را می توان به وسایل دیگری مانند کمربند، کفش، دستکش و ... متصل کرد.

 عمر طولانی و چندین ساله دارد.

در برابر رطوبت و آب مقاوم است.

با همه رنگ لباس ها مطابقت دارد.

 


انواع کیف چرمی

امروزه مدل های مختلفی از کیف های چرمی در بازار تهیه و تولید می شود. این مدل ها برای همه افراد اعم از زن و مرد و در تمام سنین استفاده می شود. به عنوان مثال طرح های زیر را می توانید در فروشگاه چرم آرتان پیدا کنید:


 


انواع کیف چرم زنانه

کیسه

کیف های زنانه

کیف پول

کیف لوازم آرایش

کیف چرم مردانه

کیف های مردانه

کیف اداری

کیف پول

کیسه کاغذی

 


چگونه کیف های چرم اصل را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کیف چرم اصل و طبیعی از چرم مصنوعی باید به نکات زیر توجه کرد:

بوی پوست: پوست طبیعی بوی خاصی دارد.به گونه ای که تولید انواع تقلبی و مشابه غیرممکن باشد.

جنس چرم: چرم طبیعی کاملا نرم و لطیف است. بنابراین کیف خشک و سفت را نمی توان به عنوان کیف چرم طبیعی توصیه کرد.



در خرید کیف چرمی به چه نکاتی باید توجه کرد؟


در خرید کیف چرمی علاوه بر توجه به نوع کیف و تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی باید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:


 


علاوه بر داشتن کیف چرمی بادوام و مرغوب، باید دوخت تمیز و خوبی هم داشته باشد. زیرا دوخت نادرست کیف به خصوص در قطعات دارای اتصالات مانند زیپ و سگک باعث آسیب به چرم و پایین آمدن کیفیت کیف می شود.


 


نکته بعدی این است که پارچه ای که به عنوان لایه کیف چرمی استفاده می شود، علاوه بر طراحی زیبا، باید جنس محکم و مناسبی نیز داشته باشد. ضمناً قسمت روکش کیف باید مرتب و بدون پارگی و ترک به قسمت اصلی کیف متصل شود.

چرم آرتان با ارائه کیف های چرمی با کیفیت همواره در تلاش است تا رضایت مردم را جلب کند.

 


کاربرد برخی از انواع کیف چرمی

کیف های چرمی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند.تنوع کیف های چرمی تولید شده در سایت های معروف خرید خارجی نشان از رقابت پذیری بالای این شرکت دارد.


 


کیف اداری چرمی

کیف های چرمی اداری علاوه بر کاربرد برای کارکنان اداری و شرکت ها، برای افرادی که مشاغل حرفه ای مانند پزشک، وکیل، مهندس، معلم و ... دارند، مناسب است. علاوه بر این، این نوع کیف برای افرادی که اغلب رژ لب را در کیف خود حمل می کنند، انتخاب خوبی است. آقایان می توانند کیف های اداری چرمی را با کت و شلوار و خانم ها با کت و شلوار اداری هماهنگ کنند.


کیف چرم رودوشی زنانه

کیف های زنانه رودوشی در محیط های رسمی و اداری و انواع طرح دار و رسمی آن در محیط های غیررسمی، مجالس و مهمانی ها قابل استفاده است. کیف های زنانه رودوشی را می توان با انواع کاپشن ها و لباس ها ست کرد و به استایل شما ظاهری منحصر به فرد و جذاب بخشید.