محصولاتی که از چرم ساخته شده اند ...

مزایای محصولات چرم طبیعی



1. دوام محصولات چرمی: محصولات چرمی علاوه بر ماندگاری، کیفیت خود را برای مدت طولانی نیز حفظ می کنند. به طور کلی تولیدکنندگان چرم سعی می کنند بهترین محصولات چرمی را بسازند که از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار باشد. اگرچه کالاهای چرمی باکیفیت می توانند گران تر باشند، اما مطمئن باشید که سال ها دوام خواهند داشت. از این رو صنعتگران همواره سعی می کنند در حین دباغی بهترین چرم را تهیه کنند تا محصول نهایی زیبا، مقاوم و بادوام باشد تا سال ها به مشتری ارائه شود و در خدمت او باشد.


2. استحکام محصولات چرمی: چرم طبیعی علاوه بر دوام از استحکام بالایی نیز برخوردار است. یعنی در حین استفاده در برابر عوامل مختلف مقاومت بالایی دارد و به راحتی حل نمی شود. این نوع چرم علاوه بر مستحکم بودن، مقاوم، عموماً مقاوم در برابر آتش و به طور کلی ضد آب است. علاوه بر این، چرم اصل کدر نمی شود، بنابراین وسایل شما همیشه قابل استفاده هستند.3. زیبایی و شیک بودن محصولات چرمی: وقتی صحبت از ماندگاری چند ساله می شود این را هم به یاد داشته باشیم که چرم از مد نمی افتد و همیشه ارزشمند و خواستنی است. در واقع می توان گفت که پوست محصول زمان و مکان خاصی نیست. و همیشه و همیشه زیبا خواهد بود. محصولات چرمی سبک خاص خود را دارند و همیشه مد هستند.


4. تجدید محصولات چرمی: محصولات چرمی را می توان به مدت 4 فصل بدون تغییر در ظاهر و مقاومت استفاده کرد و از طرفی چرم شما به مرور زمان نرم، صاف و زیباتر می شود. همچنین می توانید از انواع واکس ها برای روشن و شادابی پوست استفاده کنید و زیبایی محصول اصلی خود را بازیابی کنید.


5. جذابیت ماندگار محصولات چرمی: چرم ماده ای محکم و زیباست، چه رنگ طبیعی داشته باشد و چه رنگ شده باشد. چرم هم در ورزش و هم در روش های رسمی استفاده می شود. مطمئناً با استفاده از محصولات چرمی مانند کیف، کفش و غیره قوی تر خواهید بود.


6. ظرفیت محصولات چرمی: با گذشت زمان ظرفیت چرم افزایش می یابد و جذابیت آن افزایش می یابد، بدون اینکه شکل و مقاومت چرم تغییر کند.بنابراین اگر چرمی که می خرید ابتدا خشک باشد به مرور زمان نرم می شود و این یکی از فواید چرم است. توانایی پوست بر خلاف مواد دیگر نگران کننده نیست و باعث بهتر شدن آن می شود.


7. سبک و مدل محصولات چرمی: چرم محصولی بسیار شیک است. استفاده از چرم طبیعی در لباس ها و اکسسوری ها همواره مورد توجه افراد شیک پوش و شیک پوش بوده و ایده های خوب و موقعیت اجتماعی بالا را القا می کند. در واقع محصولات چرمی علاوه بر مزایایی که دارند، تصویر تمایز و طبقه اجتماعی را به مصرف کنندگان یادآوری می کنند.


8. حساسیت زا نبودن محصولات چرمی: چرم پارچه ای طبیعی است که ایجاد حساسیت نمی کند. اغلب مواد صنعتی و مصنوعی وقتی در اطراف پوست قرار می گیرند باعث ایجاد حساسیت و ایجاد مشکل می شوند. در تماس با پوست از نظر جسمی و روحی همیشه احساس خوشایندی ایجاد می کند. همیشه داشتن چیزی با بافت طبیعی مهم است. پوشیدن لباس های طبیعی شما را از نظر جسمی و روحی سالم نگه می دارد، برخلاف الیاف مصنوعی که می تواند باعث آکنه، خارش پوست و آسیب به شما شود.بر خلاف چرم طبیعی، الیاف کامپوزیت یک ماده خارجی برای بدن شما هستند و برای پوشیدن انسان در نظر گرفته نشده اند.


9. زندگی طبیعی پوست: این کاملا درست است! تصور کنید اتاقی را ترک کرده و آن را برای یک سال یا بیشتر قفل کنید. پس از این مدت، کل اتاق پر از قارچ و کپک می شود. چون هوا در داخل جریان نداشت. اگر چه این اتفاق نمی افتد اگر این اتاق دارای سوراخ هایی باشد تا هوا جریان یابد. حال مراقب باشید که اگر وسایل خود را در کیف و محافظ های چرمی قرار دهید یا از لباس های چرم طبیعی استفاده کنید یا کفش های چرم کامل بپوشید، هوا به خوبی در داخل جریان داشته باشد و از ایجاد انواع قارچ ها و کپک ها جلوگیری کند. 


10. انعطاف پذیری چرم طبیعی: اگرچه این محصول در ابتدا گران به نظر می رسد، اما به دلیل دوام و استحکام، قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد. به عبارت دیگر استفاده از محصولات چرمی نیاز شما را به محصولات مختلف کاهش می دهد، طول عمر محصول بیشتر می شود و زیبایی و اعتباری که به شما می دهد از بسیاری جهات شما را بی نیاز می کند.11. تمیزی چرم طبیعی: به دلیل طبیعی بودن چرم، محیط زیست را آلوده نمی کند و زیست تخریب پذیر است. علاوه بر این همه کسانی که دغدغه محیط زیست و پاکیزگی طبیعت را دارند با استفاده از محصولات چرمی می توانند با آسایش بیشتری زندگی کنند. در عین حال، چرم برخلاف سایر مواد در برابر گرد و غبار و بیماری های قارچی مقاوم است.


12. بوی مطبوع چرم طبیعی: چرم طبیعی در مقایسه با انواع پارچه های مصنوعی بوی طبیعی و خوبی دارد. پارچه ها، پلاستیک ها و مواد شیمیایی دارای بوهای شیمیایی هستند که به مرور زمان ایجاد می شود و شما و دیگران را تحریک می کند. شاید برخی فکر کنند که چرم طبیعی بوی بدی دارد اما باید بدانید که در فرآیند تولید چرم تنها بویی مطبوع و فراموش نشدنی باقی می ماند.


13. جذب آب و رطوبت: یکی از خواص اساسی چرم طبیعی، جذب آب و رطوبت است. برای مدت طولانی برای جلوگیری از زنگ زدن چاقوها یا شمشیرهای فولادی، آنها را در غلاف چرمی نگهداری می کردند. اولین توصیه پزشک برای درد استخوان استفاده از کفش طبی است. کفش طبی ساخته شده از چرم طبیعی در جذب رطوبت بدن و آب زائد در درمان درد استخوان موثر است.از آنجایی که چرم طبیعی از پوست حیوانات ساخته می شود، منافذی روی سطح آن وجود دارد که از تعریق پاها جلوگیری می کند و از بوی ناشی از تعریق زیاد جلوگیری می کند. بر این اساس چرم محصولی فوق العاده و منحصر به فرد است که اگرچه قوی است، اما مناسب شما و سبک زندگی شماست، اما آسان و طبیعی است، ظاهری شگفت انگیز و بسیار بادوام دارد. اگر به دنبال خرید محصولات چرم طبیعی بادوام و زیبا هستید می توانید از محصولات چرمی جانتا استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد