کیف مردانه +کیف زنانه

راهنمای خرید کیف

کیف های زنانه یکی از اجناسی است که خانم ها در انتخاب و خرید آن وسواس زیادی دارند، انواع مختلفی دارند، قیمت های متفاوت و رنگ ها و مدل های جذابی دارند که همگی می توانند جذاب باشند اما پیدا کردنشان سخت است.انتخاب کنید. برای موفقیت در خرید یک کیف خوب توجه به نکاتی ضروری است. این نقاط پارامترهایی خواهند بود تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید.


کیسه های انعطاف پذیر معمولاً انعطاف پذیر هستند یا خیر. کیف کامل چرمی این کیف کامل چرمی به شکلی که می‌خواهید به دوش شما می‌آید و به شکلی که می‌خواهید به نظر می‌رسد. این کیف ها معمولا دارای ابعاد بزرگ و اقلام زیادی داخل آن ها هستند. البته کیف خیلی غیر رسمی است و برای یک جلسه رسمی مناسب نیست. معمولاً در این کیف ها چندین جیب و تقسیم کننده وجود دارد که فضای کیف را جدا کرده و به شما در نگهداری وسایلتان کمک می کند. راحت تر پیدا کردن



قوانین و مراحل خرید کیف

دو تا کیف برای انتخاب این مدل، با دو فلش مشخص کردید! یک کیف بزرگ که آستین های بلند آن به شما امکان می دهد آن را روی دوش خود حمل کنید و یک کیف کوچک کتابی که می تواند نقش یک کیف پول را برای شما ایفا کند و همچنین یک کیف کوچک که می توانید برای مهمانی های رسمی از آن استفاده کنید.کیف های کوچک اغلب دارای یک زنجیر بلند هستند که انتخاب شما را رسمی تر می کند.


کیف رسمی طراحی این کیف به گونه ای است که با بازکردن زیپ به اندازه یک مستطیل کامل می رسد. تا بتوانید به راحتی به تمامی وسایل داخل کیف خود دسترسی داشته باشید.این مدل با توجه به آستین های کوتاه یک کیف کاملا رسمی است.این مدل کیف با رسمی بودن خود از چرم طبیعی استفاده می کند که نیازی به پرداخت قیمت بالاتر نیست. .


نکاتی برای انتخاب کیف دستی زنانه

هنگام خرید کیف می توانید از نکات زیر نیز استفاده کنید: اگر کیفی می خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می خواهید با تمام لباس هایتان - صرف نظر از رنگ آن - هماهنگ باشد، بهتر است رنگ خنثی را انتخاب کنید. پوشیدن لباس‌های رنگارنگ یا طرح‌دار اگر رنگ‌های مختلف می‌پوشید، باید کیفی با رنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه را به لباس‌تان جلب کنید. دارای تکه های رنگییک کیف آبی، زرد یا قرمز بخرید که با اکثر لباس های شما هماهنگ باشد.



چگونه کیف مردانه مناسب بخریم؟

در دنیای مد و فشن فوروارد، دیگر مرزهای جنسیتی را که قبلاً برای اکسسوری ها وجود داشت، مشاهده نمی کنیم و بسیاری از لباس ها، به جز لباس هایی که مخصوص خانم ها یا آقایان هستند، در کنار این دو گروه استفاده می شوند.


بنابراین همانطور که خرید یک کیف زنانه شیک می تواند کار سختی باشد، انتخاب یک کیف شیک و مناسب برای آقایان نیز کار ساده ای نیست. دلیلش این است که وقتی تعداد گزینه ها زیاد می شود، انتخاب از بین آنها برایش سخت می شود.



نکات مهم برای خرید کیف مردانه

اگرچه انتخاب کیف در بین انواع مختلف موجود در بازار کار دشواری است. اما نکاتی وجود دارد که با دانستن آنها به خرید کیف مناسب کمک می کند. در ادامه ایده های مهم و کاربردی آورده شده است که می توانید به عنوان راهنمای خرید کیف مردانه در انتخاب کیف مورد نظر خود استفاده کنید.


به سبک، رنگ ها و الگوهای مورد علاقه خود بچسبید

 اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که کیف مردانه ای که می خرید مناسب سلیقه و استایل شما باشد.اگر استایل شما اسپرت است، کیف اسپرت می خواهید و اگر استایل شما رسمی است، کیف رسمی تری می خواهید. سعی کنید هنگام خرید کیف مردانه آن را با لباسی که می خواهید در ذهن خود بپوشید هماهنگ کنید و بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.


توجه داشته باشید که رنگ های خنثی مانند مشکی، سرمه ای، زغالی، زیتونی و قهوه ای و نخی، پشمی و چرمعلاوه بر این، کیف های ورزشی قوی تر و بادوام تر هستند.


همچنین اگر فردی هستید که زیاد با دست کار می کنید (با تلفن صحبت می کنید، نوشتن، استفاده از لپ تاپ یا نوشیدن چای و قهوه)، بهتر است کیف های مردانه مانند سامسونت و اوید را با دست خریداری کنید. خرید کیف با بند بلند یا کیف می تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا کمتر بین دست و پای شما وجود دارد که شما را دچار مشکل کند!


سراغ کیف هایی که برای خانم ها مناسب است نروید

درست است که امروزه برای اکسسوری هایی مانند کیف تفکیک جنسیتی وجود ندارد، اما همچنان تفاوت های کوچکی بین کیف های زنانه و مردانه وجود دارد که برای خرید کیف مناسب برای هر گروه باید به آن توجه کرد.


به عنوان مثال، کیف فولیو یا توت کیفی است که اغلب توسط خانم های دنیای مد استفاده می شود. اما برندهای پوشاک با تغییر این مدل کیف، استفاده از آنها را آسان و راحت کرده اند.


به عنوان مثال کیف فولی که داخل آن پوشه است یا کیف توت که معمولا سایز کوچکی دارد در سایزهای بزرگتر و بزرگتر برای استفاده آقایان نیز تولید شده است (مثلا کیف فولی در سایز A4 امکان پذیر است. انتخاب مناسب برای آقایان).هیچ یک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد