چرم خوب

پوست چیست؟

چرم یک ماده طبیعی و نرم است که از پوست خام حیوانات گرفته می شود و در طی فرآیند دباغی از یک ماده فاسد شدنی به ماده ای باقی مانده تبدیل می شود.


آیا کمربند جادو را تقویت می کند یا از بین می برد؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است، زیرا با زنان و مردان یا با همه مواد، برخی خوب و برخی بد هستند، کمربند نیز از این قاعده مستثنی نیست. ابزار و وسایلی که به درستی انتخاب شده اند شما را زیباتر نشان می دهند و برعکس آن نیز می تواند صادق باشد. کمربند یکی از مهمترین لوازم جانبی شماست. این ابزار مخصوصا برای آقایان اگر درست انجام شود زیبایی شما را افزایش می دهد.


تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی!

مردم همیشه می پرسند تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی چیست و چگونه می توان تفاوت را تشخیص داد؟ اکثر فروشندگان سوالاتی مانند "تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی چیست؟"، "چرم شما واقعی است یا مصنوعی؟" میپرسند. و پاسخ به این سوال همیشگی:


1- احساس (احساس طبیعی پوست)

هنگامی که چرم مصنوعی را لمس می کنید، احساس خشکی و سردی می کنید، برخلاف چرم طبیعی که در لمس نرم و گرم است. از طرف دیگر، اگر پوست طبیعی ناخن های خود را خراش دهید، به سرعت حرکت می کند. کوچک، اما چرم مصنوعی اینطور نیست.2- رایحه (رایحه طبیعی پوست)

چرم مصنوعی اغلب بوی مواد شیمیایی و الیاف مصنوعی می دهد. و برخی از تولیدکنندگان با تولید چرم مصنوعی با بوی چرم واقعی چاره ای برای از بین بردن این بو می اندیشند اما این بو ماندگاری زیادی ندارد و به زودی از بین می رود. چرم طیبی بوی منحصر به فرد و مطبوعی دارد که بسته به نوع محصول متفاوت است.


بوی پوست طبیعی

3- حرارت دادن (در برابر پوست طبیعی)

هنگامی که چرم طبیعی گرم می شود، با سرد شدن به شکل اولیه خود باز می گردد، اما چرم مصنوعی با گرمای نور یا کبریت به سرعت جمع شده و خشک می شود.


4- تست رطوبت (رطوبت طبیعی پوست)

یکی از این روش ها تست رطوبت است بنابراین اگر چرم طبیعی باشد و مقداری آب روی آن بریزید زود خسته می شود اما چرم مصنوعی در برابر قطرات آب مقاوم است.


توجه: این آزمایش را فقط با یک قطره آب انجام دهید زیرا پوست در اثر رطوبت زیاد آسیب می بیند. مقاله ما در مورد مراقبت از پوست طبیعی را ببینید.


5- خم شدن (انعطاف پذیری طبیعی پوست)

یکی از ساده ترین و رایج ترین راه های تشخیص چرم اصل، تست انعطاف پذیری است، بنابراین چرم طبیعی پس از رها شدن به راحتی خم می شود و به شکل اولیه خود باز می گردد و چین و چروک ها از بین می روند.با این حال، چرم مصنوعی به سختی تا می شود و پس از آزاد شدن همچنان دارای چین و چروک است.


6- وزن (وزن طبیعی پوست)

چرم طبیعی سنگین و چرم مصنوعی سبک است. چرم ساخته شده از پوست بز سبک تر از چرم گاو است، اما چرم مصنوعی از هر دو سبک تر است. حتی در چرم طبیعی، وزن "چرم تمام دانه" بیشتر از چرم اصلاح شده است، زیرا چرم اصلاح شده برای صاف کردن آن با سندبلاست، ضخامت چرم و وزن آن را کاهش می دهد.


تسمه چگونه کار می کند؟

اگر بخواهیم عملکرد کمربند را به طور کامل برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که کمربند وسیله ای است که تمام کمر شما را دور می زند تا شلوار در جای خود بماند. این کمربند یا کمربند دور کمر شما با کمربند بسته می شود و در نهایت شلوار شما را ثابت می کند. سگک کمربند زیبایی منحصر به فردی را در استایل شما ایجاد می کند.



بند کمر شلوار چطور؟

یکی از بزرگترین مشکلات نحوه بستن کمربند چرمی برای مردان روی شلوار است. اگر خیلی سفت یا گشاد باشد، می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود.بهتر است در خرید کمربند جنس و مدل شلوار را در نظر بگیرید. بیشتر اوقات، کمربند با کیف و کفش که دو عنصر چرمی دیگر در سبک هستند و مثلث جذابی را ایجاد می‌کنند، همخوانی دارد. اما از آنجایی که جای آن در شلوار است، باید تناسب شلوار را نیز بررسی کنید. به طور کلی کمربند باید طوری روی شلوار قرار گیرد که به کمر شلوار ضربه نزند و آسیبی به آن وارد نشود. یک قانون کلی در مورد سایز کمربند و سایز کمر وجود دارد که می گوید اگر سایز شلوار شما 34 است، بهتر است از کمربند 36 یا 38 استفاده کنید.


نکات مهم برای انتخاب و خرید کیف زنانه

نکات کلی برای خرید کیف:

کیف های چند منظوره برای افراد پرمشغله ای که در طول روز زمانی برای تعویض کیف ندارند، انتخابی عالی است. اگر زن هستید لوازم جانبی زیادی با خود حمل می کنید، اما من نمی خواهم کیف شما خیلی به هم ریخته باشد و کسی بتواند داخل آن را ببیند، کوله پشتی بهترین انتخاب برای شماست.اگر می خواهید دستانتان آزاد باشد و نمی خواهید کیفتان بیشتر از دست و پایتان را بگیرد، کیف بندکشی بهترین انتخاب برای شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد