کفش بچگانه + علت استفاده واکس



چرا باید محصولات چرمی را واکس چرم بزنیم؟


همه این محصولات را به دلیل دوام و کیفیت آنها می شناسند. محصولات چرمی به دلیل استفاده از آن گرد و غبار را جذب کرده و رنگ پوست را کدر می کند. به این ترتیب یک عکس خالی به شما نشان می دهند. اما در این صورت استفاده از واکس پوست بهترین راه حل این مشکل است. به طور کلی استفاده منظم و منظم از موم پوست باعث افزایش طول عمر پوست می شود. علاوه بر این، در استایل شما جذاب است. اما برای موم باید دو نکته زیر را در نظر بگیرید:


واکس پوست مناسب را برای محصولات پوست خود انتخاب کنید.

نکات زیرسازی مومی را در نظر بگیرید.


ترکیبات موم پوست چیست؟

موم اغلب از روغن قدیمی ساخته می شود. استفاده از این واکس ها باعث ایجاد بوی نامطبوع روغنی از محصولات پوست شما می شود. اما اکنون در موم های جدید از مواد طبیعی استفاده می شود که عمر پوست را افزایش می دهد.


برای پولیش یا محصولات چرمی به چه وسایلی نیاز داریم؟


البته برای انجام واکس اولیه پوست باید تجهیزات خاصی داشته باشید.در اینجا به معرفی این ابزارهای ضروری می پردازیم.


برس مخصوص اپیلاسیون پوست

این برس برای پخش موم پوست روی محصولات پوستی طراحی شده است. قبل از شروع کار مطمئن شوید که برس کاملا تمیز است. برای این کار بهتر است از برس پلاستیکی استفاده نکنید. زیرا علاوه بر پخش نشدن واکس پوست در محصول، در مواردی باعث آسیب به پوست نیز می شود.



کفش بچه گانه چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که می دانید بچه ها نسبت به بزرگترها تحرک بیشتری دارند، بنابراین کفش های بچه گانه ای که روی پای آنها قرار می گیرد باید کیفیت خوبی داشته باشد تا در درازمدت آسیبی به آنها وارد نشود. کفش هایی که برای شما خیلی بزرگ هستند نخرید. پای کودکان زیرا در درازمدت کودک شما را در زمینه راه رفتن دچار مشکل می کند.پای کودکان به سرعت رشد می کند و والدین باید همیشه به فکر تهیه کفش برای کودکان هر یکی دو ماه یکبار باشند.


طراحی کفش بچه گانه صندل بچه گانه اسپرت مدل مد

کفش مناسب برای کودکان باید از تعریق پاها جلوگیری کرده و رطوبت را جذب کند. علاوه بر این، کفش کودک باید سبک، راحت و نرم باشد، کودک باید بتواند انگشتان پا را به راحتی در کفش حرکت دهد.لازم به ذکر است که کفش هایی که کودکان نمی توانند انگشتان خود را در آن حرکت دهند یا به عبارتی کفش های کلاه دار بچه گانه را نمی توان برای مدت طولانی استفاده کرد اما به انگشتان پا نیز آسیب می رساند، زیرا به همین دلیل توصیه می کنیم وجود نداشته باشد. کلاهک کفش را روی پای کودکان قرار ندهید.


نکات مفید برای کفش بچه گانه:

کودکان زیر 3 سال باید هر 3 ماه یکبار کفش تهیه کنند زیرا در این دوره پای کودک سریعتر رشد می کند. بعد از 3 سال می توانید این مدت را تمدید کنید. بستگی به رشد کودک دارد.


همچنین خریدن تعداد زیادی کفش در یک زمان منطقی تلقی نمی شود زیرا رشد پای نوزاد بسیار نامنظم است و پس از چند ماه ممکن است کفش جدیدی که خریداری کرده اید به کودک تان داده نشود.


ویژگی های کفش بچه گانه

نکات مهم برای خرید کفش برای کودکان:

بهترین کفش برای کودکان کفشی است که علاوه بر مدل، قیمت، طرح و رنگ مناسب، کیفیت مناسبی داشته باشد، پای بچه ها را به خوبی بپوشاند، نرم و انعطاف پذیر باشد، بستر محکمی داشته باشد و فشاری وارد نشود. تمام قسمت های پای کودک به خصوص وارد پا نمی شود و رویه کفش باید نرم و صاف باشد تا کودک به راحتی حرکت کند و خون به خوبی در پاها گردش کند.کفش های باز به خوبی از پای کودکان محافظت نمی کنند و راه رفتن کودکان با آن آسان نیست. در عین حال هر چه کفش تنگتر باشد و پای کودک را بیشتر بپوشاند بهتر است.


هنگام خرید کفش برای کودک، از او بپرسید که آیا پایش در کفش راحت است؟ هرگز کفش های تنگ را به این امید انتخاب نکنید که مناسب هستند، انتخاب کفش برای کودکان در سال اول زندگی و رشد کودک بسیار مهم است.


ویژگی های کفش بچه گانه

روش صحیح خرید کفش

اگر کفش هایی از چرم، پلاستیک یا لاک می خرید، دقت کنید که قسمت داخلی کفش با پارچه نخی یا نخی پوشانده شود، زیرا این لایه پنبه ای یا پنبه ای، رطوبت پای کودکان را جذب کرده و آنها را خشک نگه می دارد. رشد باکتری ها و قارچ ها را به حداقل می رساند.


وقتی طول پای کودک اندازه گیری می شود کودک باید بایستد هنگام خرید کفش بچه گانه آن را تا کنید اگر کفش به راحتی خم می شود به این معنی است که کفش انعطاف پذیر است و ماهیچه های پای کودک شما را به خوبی رشد می دهد همین.بهتر است کفش بچه گانه ای بخرید که وقتی آن را روی پای کودک می گذارید بین بزرگترین پنجه و جلوی کفش بین 5 تا 6 میلی متر فاصله باشد.


آنچه باید در مورد کفش بچه گانه بدانید:

به گفته کارشناسان، پوشیدن کفش های نامناسب از سنین پایین می تواند سلامت پا را به خطر بیندازد. کفش های بچه گانه مرغوب باید پای کودک را به خوبی بپوشاند، نرم و منعطف باشد، بستر محکمی داشته باشد و به هیچ بخشی از پاهای کودک به خصوص انگشتان پا فشار نیاورد.


اما کفش های ساخته شده از لاک یا مواد خیلی خشک انتخاب مناسبی برای کودکان محسوب نمی شوند، دانستن ویژگی ها و شرایط کفش بچه گانه بسیار مهم است و نه حتما باید چنین اطلاعاتی داشته باشیم تا دچار مشکل نشویم.


کفش های بچه گانه علاوه بر زیبایی باید استانداردهای کافی را داشته باشند تا آسیب جدی به پای بچه ها وارد نشود و بچه ها برای مدت طولانی در کفش راحت باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد