کیف چرم یا یا مصنوعی

چرم طبیعی بهتر است یا چرم مصنوعی؟

این سوال که دقیقاً چه چیزی پوست گاو را از چرم مصنوعی متمایز می کند، ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شده باشد. به همین دلیل در این مقاله در مورد تفاوت چرم طبیعی و چرم مصنوعی صحبت خواهیم کرد. محصولات پوست را با آگاهی بیشتر بخرید.



قیمت

به طور کلی کیف چرم طبیعی به دلیل نگهداری سخت و زمان بر، قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. به همین دلیل است که چرم طبیعی در انتخاب چرم طبیعی به عنوان محصول مورد توجه علاقه مندان محصولات چرمی قرار می گیرد. احساس منحصر به فرد بودن و تفاوت محصول به شما منتقل می شود، در صورتی که هنگام خرید محصولی از چرم مصنوعی با وجود قیمت مناسب تر، ممکن است توجهی را که باید به خود جلب نکند.

تغییر در رنگ و شکل

امروزه بسیاری از افراد پول و زمان زیادی را صرف خرید لباس و محصولاتی مانند کفش چرم و کیف چرم می کنند. به همین دلیل در این مورد داشتن رنگ های مختلف یا محصولات مشابه مهم تلقی می شود. خوشبختانه چرم مصنوعی این کالا می تواند انتخاب بسیاری از دوستان چرم باشد.زیرا به دلیل باز بودن تولید کننده، شاهد انواع رنگ ها و سبک های مختلف هستیم.چیزی که در چرم طبیعی به دلیل تنوع رنگ ها و سبک ها به ندرت یافت می شود.



کیفیت محصول بلند مدت

یکی از تفاوت های طولانی مدت کیفیت برتر پوست است. در بیشتر موارد، کیف یا کفش های چرمی ساخته شده از چرم طبیعی به ندرت ترک می خورند یا پوسته می شوند. این به دلیل استحکام و شکل آن است. چرم طبیعی چرم طبیعی است که به سختی جدا می شود. اما چرم مصنوعی پس از مدتی بافت نرم و یکدست خود را از دست می دهد و به تدریج شکل کامل خود را از دست می دهد.




انفجار و آسیب های زیست محیطی

از آنجایی که چرم طبیعی از دل محیط تولید می شود پس از حدود پنجاه سال کاملاً تجزیه می شود و به چرخه طبیعت باز می گردد. قابل انجام است، شانسی برای چرم مصنوعی وجود ندارد و پس از سالها، چرم مصنوعی از بین می رود. ممکن است پوست رخ ندهد



گردش هوا

پوست طبیعی به دلیل وجود منافذ زیاد روی پوست به راحتی می تواند فرآیند ارسال پوست را انجام دهد.شاید این مشکل در کیف های چرمی دیده نشود اما در استفاده از لباس های چرمی به وضوح قابل مشاهده است. به همین دلیل گرمای بدن از طریق این مواد به بیرون منتقل می شود و افراد احساس راحتی بیشتری می کنند. چرم مصنوعی در ساختار مصنوعی و یکنواخت خود قابلیت تهویه و گردش هوا در دو طرف پوست را ندارد به همین دلیل هنگام پوشیدن لباس چرم مصنوعی احساس گرما و ناراحتی برای کاربر ایجاد می کند و البته باعث تعریق بیشتر می شود. . به پایان خواهد رسید.



صبر و بردباری

همانطور که قبلا ذکر شد چرم طبیعی به دلیل بافتی که دارد ماندگاری بیشتری دارد و در صورت مراقبت تا 15 سال عمر می کند اما این امر در مورد چرم مصنوعی صدق نمی کند زیرا همانطور که قبلا ذکر شد چرم مصنوعی ساخته می شود. از نوعی پلاستیک بوده و در صورت مراقبت مناسب تا 5 تا 6 سال عمر می کند.



نحوه نگهداری

به دلیل ساختار پلاستیکی، بسیاری از مدل های چرم مصنوعی را می توان به راحتی شستشو داد، بنابراین می توانید ماه ها یا سال ها محصول خود را نادیده بگیرید، اما پس از چند ماه می توانید کثیفی را از روی محصول پاک کنید.اما در مورد محصولات چرمی از جمله کیف حمام، ممکن است دچار مشکل شوید، زیرا به دلیل طبیعی بودن چرم و احتمال رطوبت زیاد، شستشوی کامل آن غیرممکن است و باید از موم و کرم مراقبتی که به طور اختصاصی تولید می شود استفاده کنید. برای پوست طبیعی، فرآیند نگهداری پوست را انجام دهید.


نتیجه

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و رفع بسیاری از محدودیت ها در تولید، انواع چرم مصنوعی تولید و به فروش می رسد که به دلیل قیمت مقرون به صرفه تر و تنوع بیشتر به روش های مختلف، انتخاب بسیاری از علاقه مندان به این صنعت می باشد. رنگ نسبت به چرم طبیعی، اما از طرفی دوام و کیفیت چرم طبیعی باعث شده است که چرم طبیعی همچنان طرفداران خود را حفظ کند.

همانطور که گفته شد، تنوع صنعت چرم بیش از پیش افزایش یافته است و این موضوع ممکن است سوالات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، بنابراین سعی کرده ایم در این مقاله به برخی از سوالات شما پاسخ دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد