کیف چرمی

در مورد کیف چرمی

اگر به محصولات چرمی علاقه دارید، ممکن است تجربه خرید کیف چرمی را داشته باشید. اما چه توجیهی برای خرید کیف چرمی چند صد تومانی دارید و چه ویژگی هایی را برای خرید کیف چرمی مد نظر دارید؟ امروز در «درجا» دلایل خرید و نخریدن کیف چرمی را به شما می گوییم و برای خرید این محصول پرطرفدار به شما مشاوره می دهیم.

کیف های چرمی را مردان و زنان نمی شناسند. من و تو وقتی کیف چرمی می گیریم احساس زیبایی می کنیم. دلیلی ندارد، زیرا در تبلیغات مد همیشه کیف های چرمی را نمادی از مد و خوش تیپ می بینیم. از این دلیل اصلی که بگذریم، بقیه دلایل محبوبیت کیف های چرمی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:


از نظر مدل، رنگ و سایز تنوع بی نظیری دارند و به خوبی با هر لباس و مدلی تناسب دارند.

چرم طبیعی بسیار بادوام است و اگر به درستی از آن مراقبت شود تا سال ها تازه می ماند.

محصولات چرمی از مد نمی افتند و سبک خاص خود را حفظ می کنند.

 اگر دلایل دیگری برای خرید کیف چرمی دارید حتما با ما در میان بگذارید.البته اگر طرفدار حقوق حیوانات هستید، نه این دلایل و نه هیچ دلیل دیگری توجیه معتبری برای شما نخواهد بود!



یک نوع پوست

اگر کیف چرمی باکیفیت می‌خواهید، به دنبال کیفی با چرم کامل باشید. چرم تمام دانه بهترین نوع چرم است و بهترین استحکام و دوام را دارد. در فرآوری این نوع چرم از سنباده و پرداخت استفاده نمی شود، بنابراین می توانید بافت طبیعی چرم را به طور کامل تجربه کنید. جالب است بدانید که چرم تمام دانه به دلیل استفاده از آن ظاهر قابل قبول تری پیدا می کند.


 


اما اگر کیف چرمی مخلوط پیدا کردید، روی دوام آن حساب نکنید. چرم کامپوزیت از ترکیب قطعات چرم با مصنوعاتی مانند پلی اورتان و وینیل به دست می آید. این نوع چرم دوام زیادی ندارد و بوی چرم واقعی نمی دهد. اما به دلیل قیمت ارزانتر فروش خوبی دارد.


 


کشور مبدا

ایتالیا یکی از معروف ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی مد روز است. محصولات چرمی ایتالیایی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردارند، بلکه از خلاقیت و ظرافت مثال زدنی در طراحی و دوخت برخوردارند. تولیدکنندگان چرم ایرانی اگرچه هنوز به اندازه برندهای ایتالیایی در دنیا معروف نیستند، اما سعی دارند خودی نشان دهند و فراموش نکنیم، به خصوص در سال های اخیر محصولات باکیفیتی تولید کرده اند که به نفع مصرف کنندگان باشد.از برندهای معروف داخلی می توان به چرم مشهد، چرم درسا، چرم مارال، چرم نوین و چرم پاندورا اشاره کرد.


 


کیف های بولینگ کیف های طراحی شده برای خانم ها کیف های بولینگ هستند، شاید تعجب کنید که چرا این نام را برای این مدل کیف انتخاب کرده اند؟ باید بگوییم که این کیف ها شبیه کیف های توپ بولینگ هستند. این نوع کیف ها دارای دسته های خمیده و بند بلندی هستند که می توان از آنها به عنوان کیف یا کیف شانه استفاده کرد.


 


به همین دلیل می توان از این کیف ها در محیط های اداری استفاده کرد. می توان گفت این نوع کیف ها همیشه مورد استفاده هستند و به این زودی ها از مد نمی افتند و برای استفاده روزمره مناسب هستند زیرا شما را زیاد خسته نمی کنند.


 


کیسه های توت، این نوع کیف ها مستطیل شکل هستند و در مدل های مختلف ساده، بند دار یا بدون بند، کوچک یا بزرگ ساخته می شوند. این نوع کیف را می توان روی مچ یا آرنج قرار داد، این مدل کیف مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان است زیرا برای حمل کتاب و جزوه مناسب است.


 


کیف های مجلسی معمولا مستطیل شکل هستند نه خیلی بزرگ.آنها یا ساده هستند یا روی کمر و مناسب برای عروسی، تولد، مهمانی دوستان یا مهمانی های رسمی، انتخاب خانم های شیک پوش.


 



ویژگی اصلی کیف چرمی


این یک چیز گرانبها و گران است.

مقاوم در برابر آسیب های احتمالی مانند آتش، نور خورشید و غیره.

جنس این کیف از الیاف کاملا طبیعی است.

 قدرت بسیار بالایی دارد.

این کیف را می توان به وسایل دیگری مانند کمربند، کفش، دستکش و ... متصل کرد.

 عمر طولانی و چندین ساله دارد.

در برابر رطوبت و آب مقاوم است.

با همه رنگ لباس ها مطابقت دارد.

 


انواع کیف چرمی

امروزه مدل های مختلفی از کیف های چرمی در بازار تهیه و تولید می شود. این مدل ها برای همه افراد اعم از زن و مرد و در تمام سنین استفاده می شود. به عنوان مثال طرح های زیر را می توانید در فروشگاه چرم آرتان پیدا کنید:


 


انواع کیف چرم زنانه

کیسه

کیف های زنانه

کیف پول

کیف لوازم آرایش

کیف چرم مردانه

کیف های مردانه

کیف اداری

کیف پول

کیسه کاغذی

 


چگونه کیف های چرم اصل را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کیف چرم اصل و طبیعی از چرم مصنوعی باید به نکات زیر توجه کرد:

بوی پوست: پوست طبیعی بوی خاصی دارد.به گونه ای که تولید انواع تقلبی و مشابه غیرممکن باشد.

جنس چرم: چرم طبیعی کاملا نرم و لطیف است. بنابراین کیف خشک و سفت را نمی توان به عنوان کیف چرم طبیعی توصیه کرد.



در خرید کیف چرمی به چه نکاتی باید توجه کرد؟


در خرید کیف چرمی علاوه بر توجه به نوع کیف و تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی باید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:


 


علاوه بر داشتن کیف چرمی بادوام و مرغوب، باید دوخت تمیز و خوبی هم داشته باشد. زیرا دوخت نادرست کیف به خصوص در قطعات دارای اتصالات مانند زیپ و سگک باعث آسیب به چرم و پایین آمدن کیفیت کیف می شود.


 


نکته بعدی این است که پارچه ای که به عنوان لایه کیف چرمی استفاده می شود، علاوه بر طراحی زیبا، باید جنس محکم و مناسبی نیز داشته باشد. ضمناً قسمت روکش کیف باید مرتب و بدون پارگی و ترک به قسمت اصلی کیف متصل شود.

چرم آرتان با ارائه کیف های چرمی با کیفیت همواره در تلاش است تا رضایت مردم را جلب کند.

 


کاربرد برخی از انواع کیف چرمی

کیف های چرمی در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند.تنوع کیف های چرمی تولید شده در سایت های معروف خرید خارجی نشان از رقابت پذیری بالای این شرکت دارد.


 


کیف اداری چرمی

کیف های چرمی اداری علاوه بر کاربرد برای کارکنان اداری و شرکت ها، برای افرادی که مشاغل حرفه ای مانند پزشک، وکیل، مهندس، معلم و ... دارند، مناسب است. علاوه بر این، این نوع کیف برای افرادی که اغلب رژ لب را در کیف خود حمل می کنند، انتخاب خوبی است. آقایان می توانند کیف های اداری چرمی را با کت و شلوار و خانم ها با کت و شلوار اداری هماهنگ کنند.


کیف چرم رودوشی زنانه

کیف های زنانه رودوشی در محیط های رسمی و اداری و انواع طرح دار و رسمی آن در محیط های غیررسمی، مجالس و مهمانی ها قابل استفاده است. کیف های زنانه رودوشی را می توان با انواع کاپشن ها و لباس ها ست کرد و به استایل شما ظاهری منحصر به فرد و جذاب بخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد