صندل + محصولات چرمی

یک صندل  طبی خوب باید چه استانداردهایی داشته باشد؟

بهترین و مناسب ترین کفش و صندل برای فصل تابستان بدون شک صندل ها هستند. دمپایی طبی در اشکال و طرح های مختلف در بازار موجود است. اما آیا همه آنها همانطور که از نامشان پیداست سالم و برای سلامت پا مفید هستند؟ در واقع کفش طبی خوب باید دارای استانداردهایی باشد که بر اساس درج این استانداردها قصد داریم شما را در خرید صحیح راهنمایی کنیم. با ما بمان.


 


نداشتن کفش با کیفیت

آیا صندلی ای که انتخاب می کنید با سبک و سلیقه شخصی شما مطابقت دارد؟


آیا با پوشیدن آنها راحت هستید؟


و آیا این صندل ها ماندگاری دارند؟


صندل ها هم از نظر مد و هم از نظر کاربرد، انتخابی عالی برای خنک نگه داشتن پاهای شما در روزهای گرم هستند. با این حال، همه کفش های طبی به یک اندازه موثر نیستند. برخی از آنها فقط شیک به نظر می رسند و می توانند باعث درد و خستگی در پاها شوند.


صندل هایی که شکل نامنظمی دارند اغلب باعث ایجاد تاول و درد در پا می شوند. بهترین دمپایی طبی آنهایی هستند که ترکیبی موثر از طراحی زیبا و استایل شیک با بهترین کاربرد داشته باشند و با لایه بندی مناسب از پاها محافظت کنند.پس اگر می خواهید صندل های راحت و تابستانی بخرید. توصیه می کنیم نکات و توصیه های زیر را در نظر بگیرید. تا بتوانید صندل مناسب بخرید.


5 فاکتور مهم و مهم برای خرید کفش طبی مناسب

به کفی دمپایی طبی توجه کنید

زیره کفش طبی باید به گونه ای طراحی شود که قوس آن را به خوبی بپوشاند و این قسمت را نگه دارد. این طرح از بروز خستگی در عضلات جلوگیری می کند و احتمال گرفتگی و پیدایش تاول را کاهش می دهد.


کف صندل سالم باید قابل تنفس و قابلیت تبادل هوا باشد. همچنین باید روکش پارچه ای داشته باشد. برای کاهش خطر تعریق یا سر خوردن.


به پاشنه صندل طبی دقت کنید

ارتفاع پاشنه صندل شما نباید بیشتر از 4 سانتی متر باشد. این عدد با تحقیقات دقیق به دست آمده است.


پاشنه 3 سانتی متری کمترین فشار را بر روی ساق پا، ران و پشت ایجاد می کند. کفش های پاشنه بلند فشار زیادی به پاشنه پا وارد می کنند. این مقدار تا هفت برابر بیشتر از حد معمول اندازه گیری شد.


پوشیدن کفش های پاشنه بلند باعث می شود وزن بدن روی پاها ناهموار شود.این باعث می شود ماهیچه ها و تاندون های ساق پا کوتاه تر شوند.


اندازه و تناسب دستکش های پزشکی را در نظر بگیرید

برای یافتن صندل و سایز راحت، تناسب یک عامل مهم و مهم در تصمیم گیری است. سایز پا باید از کف صندل کوچکتر باشد و پا از جلو، پهلو و پشت صندل بیرون نیاید.


مطمئن شوید که قسمت جلوی صندل فضای کافی برای قرار دادن تمام پهنای انگشتان پا دارد. اگر سایز صندل خیلی بزرگ باشد، پا به سمت داخل جمع می شود و ممکن است روی انگشتان پا، پاشنه یا کف پا ایجاد تاول کند.


جنس کفش طبی یک عنصر مهم است

مواد چرمی دمپایی طبی یا بند آن به تنفس پا کمک می کند و از ایجاد تاول جلوگیری می کند. قسمت بالای کمر صندل در صورتی که از نایلون یا پلی اورتان باشد برای استفاده در آب مناسب است.


دمپایی طبی با تهویه مناسب

جنس رویه دمپایی طبی باید به گونه ای باشد که هوا را در داخل دمپایی قرار دهد. این تهویه لازم است تا پاها عرق نکنند.


 

چرا دمپایی طبی یحیی انتخاب کنیم؟

دمپایی طبی یحیی از فوم مرغوب و خالص، راحت و مناسب برای پا می باشد که زیر نظر پزشکان و با رعایت قوانین و استانداردهای لازم و همچنین دستورالعمل ها - رعایت نکات بهداشتی و ایمنی تولید می شود.این دمپایی طبی ضد حساسیت بوده و برای بهبود درد پا مناسب است.


انواع چرم بر اساس روش های ساخت

 پوست طبیعی

به طور کلی می توان نوع چرم را با توجه به روش تولید آن به چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم کرد. چرم طبیعی از دباغی و تهیه پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، تمساح، مار، مارمولک و شترمرغ ساخته می شود. این پوست بسیار با کیفیت بوده و به انواع مختلفی تقسیم می شود. در ادامه به انواع چرم طبیعی بر اساس استحکام و نرمی آن ها می پردازیم.


1- پوست روشن

این چرم از پوست حیواناتی مانند گوسفند، بره، بز و بز به دست می آید. پوست روشن تراکم کمتری نسبت به سایر انواع پوست دارد و به همین دلیل نام خود را به خود اختصاص داده است. چرم سبک به دلیل راحتی و سبکی در تولید دستکش، کلاه و پوشاک استفاده می شود. اگر از یک محصول چرمی سبک استفاده می کنید، باید از آن مراقبت و مراقبت کنید. زیرا امکان آسیب و ساییدگی در چرم سبک بیشتر از سایر چرم ها است.


2- چرم نیمه سنگین

در بین انواع چرم طبیعی موجود در بازار، چرم نیمه سخت چرم مخصوص به حساب می آید.چرم نیمه سنگین از پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شترمرغ به دست می آید و نسبت به سایر چرم ها قیمت بالاتری دارد. کمیاب بودن، کیفیت و قیمت چرم نیمه سنگین باعث شده است که این نوع چرم در تولید کالاهای لوکس بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.


3- پوست سنگین

چرم سنگین بهترین و با کیفیت ترین چرم طبیعی موجود در بازار است. این چرم از پوست گاو، گوساله یا شتر به دست می آید و بسیار بادوام است. نکته جالب در مورد این نوع پوست این است که با گذشت زمان بهتر به نظر می رسد و ظاهر جذاب تری به شما می بخشد. از آنجایی که محصولاتی مانند کیف و کفش نسبت به سایر محصولات چرمی فسادپذیرتر هستند، از چرم سنگین اغلب برای تولید کفش‌ها و کیف‌های تمام چرمی استفاده می‌شود تا دوام بیشتری داشته باشند. به این ترتیب علاوه بر ایجاد طراحی زیبا و منحصر به فرد، کیفیت محصول نیز بسیار بالاست.


چرم مصنوعی

امروزه با توجه به قیمت محصولات چرم طبیعی، نوع دیگری از چرم به نام چرم مصنوعی رایج شده است. چرم مصنوعی اگرچه قیمت بالایی ندارد اما به دلیل کیفیت خوب و قیمت پایین طرفداران خاص خود را دارد.چرم مصنوعی که به عنوان چرم گیاهی و چرم گیاهی نیز شناخته می شود، به طور گسترده در تولید روکش صندلی، لباس، کیف، کفش و سایر محصولات چرمی استفاده می شود.


نوع پوست طبیعی بر اساس ظاهر

چرم طبیعی بر اساس شکل ظاهری به انواع مختلفی تقسیم می شود که مهم ترین و رایج ترین آن ها در زیر آمده است:


1- ابروهای افکت یا هوادار

 در این نوع پوست ابر و هوا در سطح پوست وجود دارد.


2- پوست گوسفند

 این لاک از پوست گاو و گوساله ساخته شده است، سپس چرم با لعاب لاکی برای جلوه بهتر جلا داده می شود. چرم لاک زده به چرم براق معروف است و برای ساخت کیف و کفش بسیار مفید است و در صنعت مد طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال یک کیف روشویی زیبا با لاک می گردید، حتماً کیف روشویی زنانه آیسان را در فروشگاه اینترنتی چرم نوین ببینید.


3- براشوی چرمی

 چرم بروشاو نوعی چرم نیمه لاک است. این چرم ظاهری براق دارد و برای ساخت کفش و لباس های رسمی کاربرد فراوانی دارد. به عنوان مثال کفش مردانه چرمی مدل 2362 که در فروشگاه اینترنتی چرم نوین موجود است از چرم بروشا می باشد.


4- پوستی زیبا یا درخشان

 پوست زیبا چیست؟ چرم ظریف یکی از بهترین انواع چرم موجود در بازار است.این چرم از لایه رویی چرم یا دانه رویی به دست می آید و به همین دلیل چرم گران قیمت، مرغوب و مقاوم در برابر خراش به حساب می آید. چرم ظریف را می توان از چرم گاو یا بز تهیه کرد و صاف و کمی براق است. در فروشگاه اینترنتی چرم نوین، محصولات چرمی شیک فراوانی وجود دارد که به عنوان مثال می توان به کیف اداری مغز دوز اشاره کرد.


5- پوست فلوتر چیست؟

در میان انواع چرم موجود در بازار، چرم فلوتر نوعی چرم نرم، ضخیم و بسیار مقاوم است و از چرم گاو به دست می آید. چرم ناوین برای افزایش مقاومت محصول از چرم شناور برای ساخت انواع کیف، کفش و کمربند استفاده می کند. به عنوان مثال، کیف زنانه آلبا از چرم فلاتر ساخته شده است.


6- نبوک چیست؟

 Nubuck از بیرونی ترین لایه چرم ساخته شده است، بنابراین سختی و استحکام بالایی دارد و در برابر خط و خش مقاوم است. استحکام نوبوک بسیار بیشتر از جیر و آشبالت است. از نوبوک برای ساخت کیف، کفش و کمربند استفاده می شود. برای ساخت کمربندهای مردانه گیرترند از چرم نوبوک استفاده می شود که در فروشگاه اینترنتی چرم نوین نیز موجود است.


7- چرم اشبالت

چرم اشبالت از لایه دوم (در وسط) پوست هر حیوانی اعم از گاو، گوسفند و بز تهیه می شود.اشبالت نیز سخت و قوی است، اما نه به اندازه نبوکدنصر. سطح اشبالت بر خلاف نوبوک نرم است.


8- سوئد

جیر از قسمت داخلی و پایین پوست ساخته می شود. به همین دلیل موهای نرم و کوتاهی دارد اما در عین حال قدرت چندانی ندارد. خز به شکل جیر این نوع چرم را نرم و صاف می کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد